23948sdkhjf

Imerco har vendt underskud til overskud

På bare tre år har Imerco vendt et underskud på 18 mio. kr. til et overskud på 83 mio. kr.
I løbet af en periode på tre år er det lykkedes isenkramkæden Imerco at vende et underskud på 18 mio. kr. til et overskud på 83 mio. kr., skriver designbase.dk.

- Den rejse, vi har været igennem, har omfattet en markant omkostningstilpasning, men nu har vi børstet støvet af Imerco-kæden og er i fuld gang med en række spændende tiltag, siger Frederik Brønnum, der med giver, at det har været benhårdt at opnå de resultater.

- Vi havde en defineret strategi på plads i første halvdel af 2013, og det lå allerede dér fast, at vi også fremadrettet skulle koncentrere os omkring køkken og bord med sloganet ”Appetit på livet” som omdrejningspunkt for såvel personale som for butikker og sortiment, fortæller han.

Imerco har i dag 150 butikker landet over. Alle butikkerne er opdaterede, flere er flyttet til bedre placeringer, og i de hele taget er der sket en optimering af såvel butikker som af markedsføringen, skriver designbase.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062